سیمانکاری نمای ساختمان|اجر و سفال|پیچ و رولپلاک نما با طناب

سیمانکاری و پیچ و رولپلاک نما با طناب

پیچ و رولپلاک نما با طناب

سیمانکاری و پیچ و رولپلاک نما با طناب

سیمانکاری و پیچ و رولپلاک نما با طناب  –  با روش طناب میتوان خدمات نما را به راحتی انجام داد.

برای سیمانکاری در این روش حتما رو پیشت بام همسایه به متراژ ان کیسه تهیه کنید تا در اثر ریزش سیمان پشت بام همسایه  از بین نرود.

اصلا اینکار جزو موارد الزامی برای سیمانکاری با طناب میباشد.

خدماتی همچون پیچ و رولپلاک و سیمانکاری

شما به دلیل اینکه همسایه کناری با زدن داربست روی ساختمان شما مخالفت میکند مجبور هستید که مارا برای سیمان کردن نمای خود با طناب یا بدون داربست انتخاب کنید.

قیمت سیمانکاری روی نما بستگی به متراژ کار شما دارد.متراژهای کوچک به صورت چکی(کنترات) گفته میشود و ابعاد های بزرگ به صورت متری گفته میشود.

به دلیل اینکه بستن داربست روی پشت بام همسایه امکان پذیر نمیباشد باید با راپل به عنوان جایگزین مناسب در این کار استفاده کرد که هزینه ان نیز برای سیمانکاری به دلیل سخت بودن ان از سایر خدمات ما نیز بیشتر است.

سیمانکاری و پیچ و رولپلاک نما با طناب

سیمانکاری روی نما با طناب

همسایه ها نیز حق خود را برای جلوگیری ازین کار دارند چرا؟ به دلیل اینکه داربست یکی از کارهایی است که با اهن سروکار دارد و  فضای پشت بام به دلیل ایزوگام بودن دچار اسیب میشود.

اما با طناب دیگر هیچ نگران نباشید.با پهن کردن یک کیسه به متراژ پشت بام همسایه و جلوگیری از ریزش سیمان بر روی ایزوگام به راحتی با طناب اینکار را انجام دهید.

گروه ما سیمانکارانی را در اختیار دارد که میتوانند خدمات خود را با کمترین وقت و نازل ترین هزینه انجام دهند.

سیمانکاری در کرج

اکثر ساختمان های کرج به دلیل قدیمی بودن محله ها از خانه های ویلایی هستند که بعدها با ساختن انها باید از دو طرف سیمانکاری شود و اینکار به یک سیمان کار حرفه ای و با تجربه نیاز دارد.

رازی کردن همسایه ها برای اینکه بتوان داربست را بر روی پشت بام انها بست خیلی سخت است و در اغلب همسایه ها درخواست باج و پول برای اینکار میکنند.

سیمان کار در تهران

به علاوه سیمانکاری ما میتوانیم سیمان سفید را روی نما کار کنیم.همچنین نقاشی انواع نماها با بالاترین کیفیت را برای شما انجا بدهیم.

سیمانکاری با طناب

در هنگام ساختن ساختمان های مسکونی و تجاری بعد از انجام نما و کارهای درونی ساختمان در اخر نیاز است که بقل های نما و قسمت پشت ساختمان سیمان بشود تا از ورود اب و سرما یا نفوذ جانوران موزی به داخل گرفته شود.

برای سیمانکاری چنین مناطقی ما یک اکیپ سیمانکار داریم که با طناب خدمات سیمانکاری را برای شما انجام میدهند.

سیمانکاری و پیچ و رولپلاک نما با طناب

سیمانکاری و پیچ و رولپلاک نما با طناب