طناب کار در کرج و تهران | پیچ و رولپلاک نما

طناب کار در کرج و تهران

طناب کار برای خدمات پیچ و رولپلاک نما

طناب کار در کرج و تهران

ایا میتوانید بگویید که کدام روش برای خدمات نمای شما به صرفه و ارزانتر در می اید؟

خوب مسلم است که طناب کار یا بندباز برای خدمات همچون پیچ و رولپلاک سنگ نما نسبت به روش های دیگر بسیار ارزانتر برای شما تمام خواهد شد.

در عکس زیر مشاهده میکنید که بندباز یا طناب کار چگونه پیچ ها را روی سنگ جاگذاری کرده و در حال عمل سفت کردن پیچ است.

در قیمت اخر عکس نیز طناب کار در حال پیچ و رولپلاک کردن سنگ هایی است که در نزدیکی ریزش کار شده اند.

ساختمان در این عکس یک طبقه و نصف میشود که هر فرود ان چیزی حدود ۳۰ دقیقه زمان میبرد. پیچ های مورد استفاده در این عکس گالوانیزه بوده و تمام این کار را در مدت زمات یک روز به اتمام رسانده ایم.

پیچ و رولپلاک سنگ نما با بندباز

پیچ و رول پلاک نما با طناب کار

قیمت پیچ و رولپلاک کردن سنگ نما  –  این مقاله را تا اخر بخوانید

 طناب کار در کرج و تهران – اول از همه اینرا بگویم که هزینه های کار با طناب ارزان میباشد و شما برای این موضوع خودتان را درگیر نکنید.  ارزانترین قیمت پیچ و رولپلاک کردن سنگ نما را در منظقه شرکت ما میدهد و جزو با کیفیت ترین خدمات ما در کرج و تهران محسوب میشود.

اما به دلیل اینکه شما کارفرماهای عزیز باید استعلام قیمت داشته باشید و در بیشتر اوقات مدیرهای ساختمان باید هزینه را به هم ساختمانی های خود اعلام کنند برای جمع اوری پول حتما ما قیمت دقیق را با رویت عکس یا بازدید به شما اعلام میکنیم.

شرکت پیچ و رولپلاک سنگ ساختمان

پیچ و رولپلاک نما در افسریه تهران

طناب کار در تهران و کرج

طناب کار ماهر ابزار کارش در اولین گام صنعتی و از جنس خوب و مرقوب میباشد.

بندباز

بندباز برای خدمات نما یک اسم مستعار است.

قیمت گرفتن از راپل کار|بندباز|طناب کار

طناب کار در کرج و تهران  –  اگر کار شما پیچ و رولپلاک است شما باید از طریقه دوربین گوشی خود یک از کل نما از فاصله دور به اندازه کادر گوشی از نمای ساختمان بندازید به طوری که کل سنگ های ساختمان توی عکس معلوم باشد.اگر خورده کاری دارید در کل نما نیزی نیست که عکس کامل بفرستید از همان منطقه ای که خورده کاری است بفرستید تا ما قیمت های خودمان را اعلام کنیم.

بعضی از نماها با عکس دیدن نمیتوان هزینه نهایی را گفت که در این شرایط باید بالا سر کار رفته و قیمت معقول را به مدیر عزیز اعلام کنیم.

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در کرج

پیچ و رولپلاک سنگ نما در کرج اندیشه

طناب کار در کرج و تهران  –  در عکس بالا دقت کنید که نمای قسمت بالای طناب کار سنگ ها پیچ و رولپلاک شده است. ببینید که چقدر تمیز ومرتب و بدون هیچ کثیف کاری روی ان بتونه شده است تا نما خراب و از هم ریخته نشود.

این سنگ های سفید به دلیل خشک بودن نسبت به تراورتن بیشتر در معرض خرد شدن قرار دارد. دریل های ما با فشار کمی روی سنگ باعث خرد شدگی نمیشوند و بلکه به صورت کاملا گرد و تیز سوراخکاری را انجام میدهند. بتونه زدن روی سوراخ هایی که به صورت گرد در می ایند بسیار راحت و تمیز میشود.

در پایین عکسی را میخواهم برای شما قرار بدهم تا بتونه زدن ما را روی سنگ نما که پیچ شده است را ببینید.

این نما به طور کامل پیچ و رولپلاک شده است و طناب کار در حال نصب سنگ گرانیت میباشد که در روی ستون بین پنجره ها ریزش کرده است.

پیچ و رولپلاک نما

پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان

خدمات نماشویی در کرج،شستشوی نما در کرج،شستشوی نما در تهران،نماشویی در تهران

از خدمات طناب کار میتوان به امور نماشویی نیز اشاره کرد.امروزه در استان البرز و کرج ساختمان های مسکونی را از ۴طبقه به بالا درست میکنند. ساختمان های بلند بیشتر در معرض الودگی هوا قرار دارند.مثلا بر اثر باد خاک های روی زمین روی هوا معلق میشوند و باعث چسبیدن به نمای ساختمان میشود.در خدمات پیچ و رولپلاک کردن سنگ نما با بندباز ما یک تعرفه ویژه برای شستشوی نما نیز قرار دادیم که با پیچ و رولپلاک نمای ساختمان شستشو نیز با هزینه نصب روی نمای شما صورت خواهد گرفت.

نماشوی در کرج

شستشوی نما در کرج تهران