نصب داکت روی نما – نصب سیم روی نما -تعمیرات نما

نصب داکت

نصب داکت:

راپل همیشه کنار شما

نصب داکت در کرج تهران.نصب کابل در کرج تهران با پیچ و رولپلاک.با طناب .بدون داربست – داکت نوعی بست فلزی است که به صورت گرد برای انجام و نصب انواع سیم لوله و انواع اجسام روی نما استفاده میشود.جنس داکت فلزی است و در ابزار فروشی هایی که لوازم فولادی میفروشند خریداری میشود.

این نوع کارهای بستن سیم یشتر شرکت های ماحواره ای مانند ایرانسل و همراه اول که دلکل های اینترنت و انتن را روی ساختمان ها درج میکنند انجام میدهند.برای نصب هر دکل روی ساختمان هایی که شخصی هستند ماهانه پولی به عنوان اجاره به انها داده میشود.

هزینه ی اسن نوع بتهای داکت که روی سیمها نصب میشود به طبقات بستگی دارد.این نوع سیمها که قطر انها زیاد است به صورت شیلنگ مانند از روی نما اویزان میشود و در حیاط بر روی کنتوری نصب میشود تا برق را به دکل منتقل کند.

نگران هزینه نباشیدخدمات نمای شما بدون داربست انجام میگردد

اگر سیم را پیچ و رولپلاک نکنیم چه اتفاقی میوفتد؟

نصب داکت روی نما در کرج

این نوع نصب ها مانند بنر انجام میشود.شباهت این دو این است که هر دوی انها را روی بقل کار ساختمان نصب میکنند.اما بت که به سیم نصب میشود داکت است اما بنر یا تابلو را با پیچ و رولپلاک و واشر انجام میدهند.

هر روز بر کارهای نما با طناب افزوده میشود.

نصب فلکسی روی نمای ساختمان

فلکسی مانند تابلو است که دور چهارچوب ان به صورت چوبی و اهنی است و با پیچ خودکار یا رولپلاک دار روی نما نصب میشود.

نصب داکت بدون داربست{با طناب}

به صورت داعم در کرج و تهران

در شهرای کرج و تهران شرکت های مخابراتی زیادی برای این کارها وجود دارد که به طور مداوم در حال تعمیرات و نصب این نوع کابل های مخابراتی هستند.در روزگاران گذشته از داربست و پول بیشتر برای این کار استفاده میشد و اما امروز فقط و فغقط طناب مورد نیاز است و بس.

راپل روشی مطمعا در برابر خطرات نمای ساختمان

سیم ها{کابل} اگر روی نما شل باشد با باد زدن موجب ریزش سنگ های نما میشود.پس به صورت مداوم میبایستی نظارت کامل را روی این نوع کابل های بلند و مرتفع داشت و اگر با بی دقتی هرکدام انها قطع شود موجب میشود مردن ان منطقه دچار قطعی انتن شوند و کارهای انها به صورت موقت تداخل پیدا کند.

کارهای راپل:

نصب اجسام با پیچ و رولپلاک {کرج تهران}