,

پیچ و رولپلاک نما

پیچ رولپلاک نما

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان شامل مجموعه اقدامات و کارهایی می باشد که به موجب آن از ریزش سنگ های شل شده و درحال ریزش جلوگیری شود.

به طور کلی این خدمات به جهت ایمن سازی و محکم کردن سنگ های نمای ساختمان انجام می شود و کلیه سنگ های نما با استفاده پیچ و رولپلاک اسکوپ می شود.

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

شرکت ارتفاع کاران نما راپل مجری پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در سراسر کشور می باشد. شرکت نما راپل بیش از دو دهه است که خدمات پیچ کردن سنگ نمای ساختمان را با بهترین کیفیت و قیمتی کاملا مقرون به صرفه برای مشتریان خود انجام می دهد. و در این مدت توانسته رضایت درصد قابل توجهی از مشتریان خود را به دست بیاورد و این خدمات را با بهترین کیفیت ممکن به اجرا در اورده است.

همان طور که در بند قبل اشاره شد شرکت ما بیش از دو دهه است در زمینه پیچ رولپلاک نما درحال ارائه خدمات است و در حال حاضر از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را به صورت اینترنتی اغاز کرده است.

کلیه مراحل پیچ و رولپلاک نما توسط ما به صورت کار در ارتفاع با دسترسی طناب و بدون نیاز به بستن داربست انجام می شود.

پیچ و رولپلاک نما

اصول پیچ کردن سنگ نمای ساختمان

پیچ کردن سنگ نمای ساختمان دارای اصولی و قواعداتی می باشد که شخص یا شرکت اجرا کننده این خدمات باید اشنایی کاملی با این قواعد داشته باشد تا این خدمات را با بهترین کیفیت ممکن انجام دهند و از بروز خطرات احتمالا جلوگیری کنند.

به طور کلی طبق استاندارد جهانی پیچ کردن سنگ نما باید در هر چهل سانت انجام شود. و در سنگ هایی که وضعیت آنها مناسب نمی باشد از دو یا چند پیچ استفاده شود. تا مقاوم سازی سنگ های نمای ساختمان به طور کامل انجام شود.

جهت دریافت مشاوره با کارشناسان شرکت ما تماس حاصل فرمایید.

۰۹۱۲۵۷۷۸۴۳۲

۰۲۱۸۶۰۱۶۴۳۳

پیچ و رولپلاک نما با طناب

خدمات پیچ و رولپلاک نما با طناب یکی از روش های کاملا مدرن و ایمن انجام این خدمات می باشد که در حال حاضر در سراسر جهان از این روش استفاده می شود.

پیچ رولپلاک نما با طناب به صورت راپل کاری و بدون نیاز به بستن داربست انجام می شود. این روش یکی از کم هزینه ترین و مطمئن ترین روش ها از نظر ایمنی می باشد.

در روش راپلکاری تضمین می شود که هزینه اجرای کار کمتر از روش بستن داربست یا کلایمر می باشد.

قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

قیمت پیچ رولپلاک نمای ساختمان متری بوده با توجه به متراژ نمای ساختمان شما و همچنین حجم و ابعاد نمای ساختمان شما مشخص می شود. قیمت پیچ کردن سنگ نمای ساختمان همانند نماشویی ساختمان نیازمند برسی و کارشناسیه اولیه توسط کارشناسان شرکت می باشد.

یکی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت این خدمات نحوه اجرای کار و همچنین جنس پیچ مصرفی می باشد. پیچ هایی که گالوانیزه می باشند قیمت بیشتری نسبت به پیچ های عادی دارند پس قاعدتا قیمت اجرا بیشتر خواهد شد.

اموزش راپل پیچ و رولپلاک سنگ

پیچ کردن سنگ نما چگونه انجام می شود؟

پیچ کردن نمای ساختمان دارای مراحل و فرآیند های منظمی می باشد که کلیه مراحل باید به صورت استپ بای استپ انجام شود. در پیچ سنگ های نمای ساختمان ابتدا پیچ ها و رولپلاک ها باید به یک دیگر متصل شده و آماده نصب بر نمای ساختمان شود.

همان طور که می دانید اولین مرحله برای اجرای پیچ و رولپلاک سوراخ کاری می باشد که معمولا بهترین استاندارد حدود هر چهل سانت یک بار می باشد که باید توسط متخصصین پیچ و رولپلاک نمای ساختمان انجام شود.

زمانی که سوراخ کاری انجام شد پیچ و رولپلاک هایی که به یک دیگر متصل شده اند باید به نمای ساختمان نصب شود. نحوه نصب پیچ و رولپلاک ها به گونه ای می باشد که باید در داخل سوراخ ها قرار بگیرند و سپس با استفاده از پیچ بند سفت شود تا به نمای ساختمان نصب شده و فرآیند اسکوپ سنگ ها به نمای ساختمان به انجام برسد

پیچ کردن سنک نمای ساختمان با استفاده از دسترسی طناب و بدون نیاز به بستن داربست انجام می شود. در این روش از کار متخصصی کار در ارتفاع سنگ های نمای ساختمان شما را با استفاده از پیچ های با جنس فولاد گالوانیزه ۵ الی ۸ سانتی به همراه رولپلاک محکم سازی و اسکوپ میکنند.

کلیه فرایند اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون نیاز به داربست به صورت فرود به فرود با طناب های راپل کاری انجام میشنود.

کار در ارتفاع در کرج و تهران

انواع روش های پیچ و رولپلاک نما

امروزه برای اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان از روش های مختلفی استفاده می شود. که هر کدام از این روش ها با توجه به وضعیت فعلی موجود در پروژه ها مشخص و اجرا می شود. متود های مختلفی برای اجرای پروژه های پیچ کردن سنگ های نمای ساختمان وجود دارد که در مرحله اول، نمای ساختمان باید توسط کارشناسان کار در ارتفاع مورد بازدید و برسی قرارگیرد و سپس متریال اجرای پروژه مشخص شود.

به طور کلی در حال حاضر ۵ روش و ابزار برای پیچ کردن سنگ های نمای ساختمان وجود دارد که شامل:

  1. روش مدرن کار در ارتفاع با راپل یا طناب…
  2. روش سنتی کار در ارتفاع با داربست…
  3. روش کار ارتفاع با دسترسی کلایمر…
  4. کار در ارتفاع با جرثقیل های سبد دار و بالابر های هیدرولیکی…

از چهار روش ذکر شده همه روش ها قابل انجام و اجرا می باشد و هر کدام از این روش ها با توجه به شرایط مختلف دارای مزایا و معایبی می باشند که در ادامه به معرفی مختصر برای هر کدام از این روش ها خواهیم پرداخت.

پیچ و رولپلاک نما با طناب

پیچ و رولپلاک نما با طناب یکی از روش های مدرن و مطمئن برای اجرای خدمات کار در ارتفاع می باشد که نسبت به سایر روش های دارد پرفورمنس بسیار بالایی دارد و می توان گفت یکی از بهترین روش ها و کم هزینه ترین روش ها برای اجرای خدمات در ارتفاع و پیچ و رولپلاک نمای ساختمان می باشد.

یکی از دلایل های محبوبیت این روش قیمت مقرون به روش این روش نسبت به سایر روش ها و ابزار های دیگر می باشد. در اجرای پیچ و رولپلاک نما با طناب(راپل) دیگر نیازی به اجاره داربست یا کلایمر نمی باشد و کلیه فرآیند اجرای پروژه با استفاده از دسترسی طناب توسط متخصصین کار در ارتفاع انجام می شود.

مجری پیچ و رولپلاک نما

اگر به دنبال یک مجری معتبر و مناسب برای اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان خود هستید به جای درستی آمده اید…! شرکت ارتفاع کاران نما راپل با بیش از ۲۵ سال ثابقه اجرایی، در خدمات پیچ کردن سنگ های نمای ساختمان با تمامی متود ها و ترفند های اصولی اجرای پروژه ها آشنایی کاملی دارد و پیچ رولپلاک نمای ساختمان شما را با بهترین کیفیت و قیمتی کاملا مناسب انجام می دهند.

مجموعه نما راپل در طی سالیان گذشته تا به حال بیش از ۱۰ هزار پروژه موفق در اجرای خدمات داشته و تضمین کیفیت اجرای خدمات را تضمین میکند. اگر قصد پیچ و رولپلاک نمای ساختمان خود را دارید با کارشناسان شرکت ما تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان شرکت مشاوره های لازم در بابت اجرای پروژه شما را خدمتتان ارائه دهند.

منتظر تماس گرم شما مشتریان عزیز هستیم…!

جهت دریافت مشاوره با کارشناسان شرکت ما تماس حاصل فرمایید.

۰۹۱۲۵۷۷۸۴۳۲

۰۲۱۸۶۰۱۶۴۳۳