نظافت نمای ساختمان ،شستشوی شیشه نما

راپل-شستشوی نما-پیچ و رولپلاک سنگ نما-نماشویی-نصب توری روی نما

نظافت نمای ساختمان _ شستشوی شیشه نما _ نماشویی با راپل

نظافت نما با طناب – بدون داربست

نظافت نمای ساختمان _ شستشوی شیشه نما _ نماشویی با راپل

نظافت نمای ساختمان نظافت نمای ساختمان _ شستشوی شیشه نما _ نماشویی با راپل – درپوش های روی ساختمان به دلیل لقی های زیادی که دارد میتواند موجب زدن شورابه های زیادی روی نما شود.زمانی که باران میبارد لای سنگ هایی که تکه تکه روی دورچین نما نصب شده اب نفوذ میکند و میتواند کاری با نما بکند که بسیار خرابی به بار بیاورد.

این مورد هم به نماشویی ربط دارد و هم به پیچ و رولپلاک سنگ های روی درپوش و دور چین ساختمان.کاری است که انجام ندادن ان بسیار برای شما گران تمام میشود.تمام درپوش های نما لق و اب بسیار قابل نفوذ است.

کاری به نمای ساختمان نداریم.بحث ما بیشتر روی دورچین و سنگ هایی است که روی ان کارگذاری میکنند.

این سنگ ها که قطر ان به ۳ سانت و ۲سانت میرسد با وزن زیادی که دارد میشود انرا با سنگ گرانیت مقایسه کرد.

هر یک متر مربع ان معادل۵۰ کیلو گرم میشود که وزن کمی هم نیست. اگر پیچ و رولپلاک نشود ممکن است با همان وزن سنگینی که دارد زمین را ویران کند.

برای جلوگیری از به وجود امدن شورابه های بسیار مزاحم و هزینه هایی که برجا خواهد گذاشت حتما روی درپوش درزهایی وجود دارند انهارا با چسب های قوی درز بندی و اب بندی کنید.در غیر این صورت منتظر عواقب سنگین و هزینه سنگین انها باشید.

شستشوی نمای ساختمان

شستشوی نمای ساختمان: برای شستشوی نما روی سطح قابل شستشو باید با اب ابتدا خیس داد چون چرک ها وقتی خشک میشوند باید با اب انها را نرم کرد تا در بار دوم که با کف و ابر میشوریم به طور کامل محو شود.

کنه های بسیاری روی شیشه نقش میبندد که خیلی خیلی سخت و محکم هستند و به طور حتم باید چندین بار متوالی شسته شود.

برای اینکه نمای شما به اسانی شسته شود ابتدا راه های نفوذ اب های کم را گرفت.مثلا لبه های بالکن و دور لبه ی پشتبام که حساس ترین جاها هستند.

خاک  و چرک و دوده که به صورت مساوی در همه جا ایجاد میشود و نمیتوان گفت که محله ای همچین خصوصیت های بدی نداشته باشد.

برای این منظور نقاط حساس و کثیف کن نما را جلویش را بگیرید و بعد ان میتوانید شستشوی کامل انجام دهید و تا مرتب و تمیز بمانید.

نماشویی.پیچ و رولپلاک کردن نما سنگ و شستشوی نمای ساختمان حرفه ی اصلی ماست