خدمات گروه نما راپل

کلیه خدمات در گروه نما راپل بوسیله ی طناب و تجهیزات مخصوص کار در ارتفاع(بندبازی) یا همان راپل بدون نیاز به نصب داربست و هیچ گونه سازه ی فلزی و چوبی یا کلایمر انجام میشود.

۱-پیچ و رولپلاک سنگ نما:


پیچ و رولپلاک سنگ‌ نما یعنی مقاوم سازی سنگها در برابر شل شدن و ریزش احتمالی.
بر اثر وقوع باد و باران و نفوذ اب به پشت سنگها ممکن است با گذر زمان سنگ از ملات پشتش جدا شده و بیافتد پس باید آنرا با پیچ و رولپلاک به سیمان پشتش وصل کنید.
حال ممکن است سنگ نمای شما مشکلی نداشته باشد و شما فقط بخواهید خیالتان راحت شود و یا ممکن است سنگی از ساختمان ریزش کرده و درز باز کرده باشد که این دو با هم‌ فرق میکنند هم از نظر اجرت انجام کار و هم‌ از نظر زمان اجرا.

مسئولیت نمای ساختمان

با پیچ و رولپلاک سنگ نما از وقوع حادثه های همچون این جلوگیری کنیم.

۲-خدمات نماشویی:

نماشویی با طناب در کرج تهران

نماشویی با طناب و بدون استفاده از داربست در تهران

در شهرهای صنعتی مثل تهران چون آلودگی هوا بیش از حد مجاز است و بر اثر وقوع باران های اسیدی نمای ساختمان با مرور زمان آلوده شده و جرم هایی در سطح نما ظاهر میشود که نما را زشت میکند پس هر چند سال یک بار (بستگی به جنس نما دارد) نیاز به نماشویی دارد.
در شرکت نما راپل ما شستشوی نما را به سه روش انجام میدهیم:
۱-۲.روش سنتی که با دست انجام میشود و معمولا برای ابر و طی شیشه استفاده میشود.
۲-۲.شستشو با دستگاه واترجت سه فاز که برای نمای سنگی و آجری استفاده میشود

۳-۲.شستشوی نما با اسید که اگر ساختمان مورد نظر جرم هایی داشت که با آب خالی نرود باید یا سندپلاست شود یا با اسید شسته بشود.

۳-درزانقطاع:


به فاصله ی بین دو ساختمان درزانقطاع میگویند. درزانقطاع را معمولا یا با ورق گالوانیزه و یا با یونولیت میبندند. که این بستگی به انتخاب کارفرما دارد و اجرت انجام آن تفاوتی ندارد.

۴- نقاشی نما:

کرج تهران

کرج تهران

اگر نمای ساختمان شما رنگ است هر چند سال یکبار نیاز به نقاشی دارد که این کار را براحتی برای شما انجام‌ میدهیم، به این صورت که اول نما را با دستگاه واترجت شسته و بعد جاهایی که نیاز دارد بتونه میزنیم و در مرحله ی سوم برای اینکه رنگ بهتر به نما بچسبد و بعدا پوسته پوسته نشود از پلایمر استفاده می شود.پلایمر یه مایع بی رنگ است که خاصیت چسبندگی دارد و همانند رنگ‌ با قلم و یا قلتک به نما زده میشود.و در آخر نما رنگ میشود که این خود نیز بسته به رنگ زیر کار ممکن است یک تا سه دست رنگ بخورد.

۵-نصب بنر و تابلوههای تبلیغاتی:


در شرکت نما راپل شما میتوانید بنر و یا هر نوع تابلو تبلیغاتی را در هر نقطه از نما بدون محدودیت ارتفاع نصب و تعمیر کنید.

۶-نورپردازی:


نصب و تعویض هالوژن،تعویض انواع لامپ و همچنین سیم کشی و نورپردازی روی نما

۷- نصب توری در پاسیو:

برای جلوگیری از ورود پرندگان و ایجاد مزاحمت شما میتوانید از توری استفاده کنید.همچنین میتوانید روی آن را با ایرانیت و یا همان توری بپوشانید.

۸-نصب انواع لوله بخاری.

۹-نصب سنگهایی که از نما ریزش کرده:

کار در ارتفاع

کار با طناب با راپل

به این صورت که اول سنگها را روی زمین سوراخ کرده، به محل مورد نظر میبریم و اول چسب جلاسنج میزنیم و در آخر پیچ رولپلاکش میکنیم.
بطور کلی میتوان گفت تعمیرات نما بدون نصب داربست و بدون محدودیت ارتفاع از دو طبقه تا n طبقه.
نصب داربست علاوه بر اتلاف وقت و مختل کردن رفت و آمد باعث زشت شدن نمای ساختمان میشود. حال بعضی مکان ها کلا امکان نصب داربست وجود ندارد پس مناسب ترین جایگزین برای داربست روش راپل یا طنابی(بندباز) می باشد. استاد کارهای ما با استفاده از بندبازی به هر نقطه از نما که بخواهید میتوانند دسترسی پیدا کنند و تعمیرات مورد نظر را نجام دهند.
متاسفانه در اکثر شرکتها که کارهای تعمیرات نما با طناب انجام ‌میدهند، بند بازهایی را به کار میگیرند که اعتیاد به مواد مخدر دارند ولی کارکنان نما راپل همه به نوعی علاوه بر کار بلدی، ورزشکار نیز می باشد پس در انتخاب خود دقت کنید.
نکته ی دیگر اینکه متاسفانه بعضی ها دنبال پایین ترین قیمت برای انجام تعمیرات روی نمای ساختمان خود هستند بدون اینکه به کیفیت انجام کار توجه داشته باشند. در نظر بگیرید شما هزینه ای را صرف تعمیرات میکنید حال چند درصد کم و زیادش فرق نمی کند بیشتر به کیفیت انجام کار و متریال و مواد مصرفی دقت داشته باشیم.

کارشناس نما راپل