کار در ارتفاع چیست؟

راپل - قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان | پیچ و رولپلاک

کار در ارتفاع چیست؟روش انجام کار در ارتفاع چگونه است؟

در تعریف کار در ارتفاع با طناب می توان نمونه های مختلف را اشاره کرد. افرادی که اقدام به ساخت ساختمان های بلند می کنند،

افرادی که بر روی دکل های بلند نفتی و برق کار می کنند، افرادی که در کار خدمات ساختمان در ارتفاع را ارائه می دهند و … شامل حال افرادی هستند که در تعریف کار در ارتفاع چیست به آنها باید پرداخت.
امروزه ساخت یک ساختمان با طبقات بسیار زیاد امروزه یکی از کارهایی است که به دلیل وظایف و مسئولیت هایی که در این حوزه باید برخی از افراد بصورت پیچیده و خطرناک در ارتفاع زیاد انجام دهند مورد توجه است.
خود ساختن ساختمان، نما کردن ساختمان، نصب پنجره و شیشه و … از کارهایی است که در ساخت ساختمان انجام می شود و اغلب با ایجاد داربست ها و یا بالابرهای بزرگ انجام می شود.

اما وقتی حرف از شستشوی نما و یا ترمیم نما مانند پیچ و رولپلاک کردن نما باشد و عملیات ساخت به اتمام رسیده باشد کمی موضوع کار در ارتفاع متفاوت می شود.

در این مرحله صرفه اقتصادی ندارد که با آوردن بالابرهای صنعتی و بزرگ و یا ساخت داربست هایی بسیار طولانی کار در ارتفاع را انجام داد.

به همین دلیل برخی از افراد به عنوان ارتفاع کاران این مهم را بر عهده گرفته اند.
ارتفاع کاران را به نام بند باز و یا راپل کار هم می شناسند.

این افراد نیاز به دوره های سخت آموزش کار در ارتفاع دارند تا به افرادی حرفه ای مبدل شوند که بتوانند ضمن ارائه خدماتی مربوط به ساختمان در ارتفاعات زیاد مانند شستن نمای ساختمان، پیچ و رولپلاک ساختمان، نصب سنگ ساختمان و یا حتی نماشویی نمای شیشه ای و یا شستن نمای کامپوزیتی را با وسایل و تجهیزات متنوع و مختلفی که باید با خود حمل کنند انجام دهند.
به هیچ عنوان کار در ارتفاع نمی تواند و نباید توسط افراد مبتدی و آماتور انجام شود.

کار در ارتفاع

طناب کار راپل

پیچ و رولپلاک کردن سنگ نما و نماشویی ساختمان با روش درسترسی با طناب که امنترین و راحت ترین روش و کم هزینه ترین روش در بین روش های موجود است.

یکی از مشکل ترین و پر ریسک ترین کارهایی که انسان ها با آن سر و کار دارند کار در ارتفاع است.

پر ریسک برای این میگوییم که کار هرکسی نیست و بسیار ایمن نیز میباشد.

حیجان و ترس ارتفاعی که روی ان هستیم بسیار بالا است و باور کنید جاهایی کار کردیم که کار فرما با گرفتن یک میلیارد نیز حاضر نبود یک بار در ان ارتفاع اویزان شود و این برای ما یک افتخار است.

ما از طریق همین طناب میتوانیم به سخت ترین خدمات شما پاسخ مثبت بدهیم.

انجام کار روی طناب به مراتب راحت تر از داربست میباشد.جا به جایی تخته و در گیر نبودن بدن افراد در حال کار یکی از دلایل منسوخ شدن داربست است.

این کار تا اندازه ای اهمیت دارد که بارها و بارها مقالات علمی و موسسات مختلف بین المللی در خصوص آن توضیحات زیادی ارائه نموده و آموزش کار در ارتفاع را در دوره های مختلف برنامه ریزی کرده اند.

این رشته کاری اولین بار در کشور انگلستان اختراع شد و چه اختراع بسیار خوبی بود که امروزه تمام برج های غول پیکر دنیا را اینگونه تمیز میکنند.
اما اجازه دهید ابتدا توضیح دهیم که کار در ارتفاع چیست؟

خدمات کار با طناب تقدیم میکند.                                      شرکت نما راپل

قیمت چنین کار با طناب یچقدر است؟

در این نوع کار قیمت بر حسب کنترات گفته میشود.مثلا کار شما نماشویی اگر باشد حتما باید نما را دید چون کثیفی و شکل نما و متراژ انها بر هزینه تاثیر مستقیم میگذارد.

از این رو ما توصیه نمیکنیم که خدمات را از روی متراژ و لفظی بگوییم.خیلی دیدیم که بعد از قیمت دادن پشت تلفن قرار کار نیز گذاشته شد و با دیدن کار ما کار را کنسل کردیم چون ان چیزی که پشت تلفن برای ما توضیح دادن با ان چیزی که رویت کردیم بسیار فرق داشت.

 

کار در ارتفاع با طناب

کار باطناب کار در ارتفاع

اصول کار در ارتفاع

وقتی موضوع کار در ارتفاع مطرح باشد اصول ایمنی همیشه مهم ترین رکن انجام کار می باشد زیرا تنها با یک اشتباه کوچک می تواند ارتفاع کار را در معرض خطر فوت قرار دهد.

همیشه یک ارتفاع کار باید قبل از انتخاب این شغل پارامترهایی را در نظر بگیرید و قبل از انجام کار حتما دوره ها و آموزش ایراتا را ببیند.
البته این بدین مفهوم نیست که کار در ارتفاع کاری است که تنها قشر خاصی از عهده آن بر می آیند.

اگر از جمله افرادی باشید که به خوبی از هوش خود استفاده می کنند و یا به اندازه کافی اعتماد به نفس و مهارت داشته باشید و به خوبی آموزش طناب بازی را ببینید بدون تردید این کار نه تنها خطرناک نیست بلکه می تواند لذت بخش هم باشد.

اصول چنین کاری این است که ترس را از خود دور کنیم و با ایمنی کامل روی ساختمان به صورت اسپایدر من اویزان شویم.

طناب را باید به محیطی ببندیم که لبه تیزی نداشته باشد تا موجب پارگی طناب گردد.

 

درامد کار در ارتفاع

کار در ارتفاع

آموزش کار در ارتفاع

گفتیم که ارتفاع کاران برای ارائه بهترین خدمات کار در ارتفاع نیاز به طی نمودن دوره آموزش کار در ارتفاع دارند.

اما افرادی که آموزش راپل کاری را می بینند به چه مهارت هایی اشراف پیدا می کنند که می توانند خدمات کار در ارتفاع را به خوبی انجام دهند؟:
• ارتفاع کاران در دوره آموزش کار در ارتفاع یاد می گیرند که چگونه خدمات کار در ارتفاع را بصورت درست و اصولی انجام دهند تا ضمن اینکه کنترل خود را حفظ می کنند می توانند به راحتی انواع خدمات را هم ارائه دهند.

این افراد یاد می گیرند که چه موقع و چه کارهایی را باید انجام دهند و از چه حرکات و کارهایی در ارتفاع باید اجتناب کنند. شکی نیست که دانش قدرت است و بدون داشتن این دانش هیچ شانسی برای استخدام کار در ارتفاع و یا گرفتن کار ندارید.

ارتفاع کاران در دوره آموزش کار در ارتفاع یاد می گیرند که برای ارائه خدمات کار در ارتفاع به چه آموزش های ثانویه ای نیاز دارند.

مثلا فردی که کار شستشوی نما را انجام می دهد به نحوه کار با دستگاه شستشوی نما، کار با دلیر و ابزار، نحوه نصب سنگ نما و … آشنا می شوند.

• سپس با حضور در دوره های آزمون مربیان از شما آزمونی خواهند گرفت تا اطمینان یابند شما کار در ارتفاع و ارائه خدمات در ارتفاع را به خوبی فرا گرفته اید.

ارتفاع کاران تنها بعد از تائیدیه مربیان خود و مرکز آموزش کار در ارتفاع و دریافت جواز معتبر می توانند برای استخدام کار در ارتفاع اقدام نمایند.
بندبازی کاری بسیار دشوار، پیچیده و خطرناک است به همین دلیل است که تنها حرفه ای ها می توانند برای این کار اقدام نمایند.

معمولا ارتفاع کاران درآمد خوبی دارند زیرا عقیده بر این است که با جان خود کار می کنند

معمولا یک شرکت کار در ارتفاع تنها اقدام به استخدام کار در ارتفاع کارانی می کنند که مدرک معتبر آموزش کار در ارتفاع داشته باشند زیرا نمی خواهند خود را در معرض خطراتی قرار دهند که برای افراد آماتور و غیر حرفه ای وجود دارد.

اصول کار در ارتفاع

طناب کار راپل کار ارتفاع کار

شرکت کار در ارتفاع

معمولا خدمات نما به افراد حقیقی سپرده نمی شود. این کار اصولا باید توسط یک شرکت کار در ارتفاع انجام شود.

دلیل انتخاب شرکت کار در ارتفاع این است که ارتفاع کاران در این حوزه هم تحت پوشش بیمه کامل هستند و هم اینکه کار در یک شرکت کار در ارتفاع بصورت تیمی و تخصصی تری انجام می شود.
منظور اینکه تنها در شرکت راپل شما می توانید مجموعه ای از افراد حرفه ای را ببینید که تمامی کارها را در بین خود تقسیم کرده اند به نحوی که تعدادی از این افراد اگر کار شستشوی نما را انجام می دهندف نفرات دیگر کار پیچ و رولپلاک نماف نفرات بعدی کار شستشوی شیشه و به همین ترتیب کلیه خدمات کار در ارتفاع بصورت همپوشانی و مرتبت با هم انجام می شود.

این کار چند حسن اساسی دارد:

• اول اینکه کار کارفرما خیلی زودتر انجام می شود و نمیخواهد در عین حاتلدنبال چندیننفر برای نمای خود بگردید.
• دوم اینکه کار بصورت کاملا حرفه ای و تخصصی انجام می شود چون ما تخصمان نما است.
• سوم اینکه یک ارتفاع کار و یا بند باز نیاز ندارد مدت زمان زیادی اقدام به کار روی طناب بکند و میتواند به کف بیاید و ایتراخت کند
• چهارم اینکه ارتفاع کاران و یا راپل کار نباید تجهیزات زیادی را هنگام کار با خود حمل کند و چند کار همزمان را انجام دهد
شرکت ارتفاع کار معمولا با عقد قرار داد با کارفرما تعهد انجام کار را به کارفرمایان ارائه می دهد، کار تمیز تری با ضمانت انجام می دهد و افرادی که به عنوان ارتفاع کار در اختیار دارد تحت آزمون ها و دوره های متعدد و تست سلامت قرار دارند.
چه کسانی برای کار در ارتفاع مناسب هستند
همانگونه که توضیح دادیم کار در ارتفاع نیاز به تخصص دارد. اما صرف نظر از بعد تخصص باید فردی که برای این کار اقدام می کند از برخی از پارامترهای دیگر نیز بهره مند باشد. بصورت کلی باید فرد ارتفاع کار خصوصیات سلامتی زیر را داشته باشد:
• این افراد باید قدرت دید مناسب و بنابر اطلاعیه شرایط ایمنی در ارتفاع قدرت دید ۱۰٫۴ داشته باشد.
• راپل کار نباید فوبیا و یا ترس از ارتفاع داشته باشد
• ارتفاع کار باید توانایی شنیداری مناسبی داشته باشد تا در صورت نیاز صدای همکاران خود را بشنود
• یک بند باز یا ارتفاع کار باید از نظر جسمانی کاملا سالم و چالاک باشد و به خوبی از دست ها و پاهایش بتواند استفاده کند
• افراد ارتفاع کار باید تحت تست روانی قرار گرفته و هیچ اختلال و یا عدم تعادل روانی در آنها مشهود نباشد
• افرادی که دارای فشار خون بالا و یا مشکلاتی هستند که پتانسیل سکته قلبی را دارند و یا بیماران صرعی، قندی و… برای کار در ارتفاع مناسب نیستند

ارتفاع کار کیست

کار در ارتفاع چیست

ارتفاع کار در تهران

به منظور دریافت خدمات کار در ارتفاع بهتر است کار خود را به شرکت کار در ارتفاع واگذار کنید. شرکت کار در ارتفاع را نیز باید ترجیحا از نزدیک ترین شرکت ها به محل سکونت و یا کار خود انتخاب کنید تا خدمات مطلوب تری از انها دریافت نمایید.
خدمات کار در ارتفاع در تهران و کار در ارتفاع در کرج توسط شرکت کار در ارتفاع راپل نما بدون محدودیت و در تمام ایام سال و با ضمانت های لازم به مشتریان عزیز ارائه می شود
شرکت کار در ارتفاع راپل نما با پشتوانه سال ها تجربه و تعهد و به کار گیری راپل کارها و ارتفاع کاران حرفه ای تمایم خدمات کار در ارتفاع در تهران و کار در ارتفاع در کرج را با استفاده از گروه متخصص خود در کمترین زمان به شما ارائه خواهد داد.

خدماتی مانند شستشوی نما، پیچ و رولپلاک نماف نصب سنگ نما، ترمیم نماف نصب درب و پنجره و … همه را می توانید از شرکت کار در ارتفاع راپل نما بخواهید.
کارشناسان ما در مناطق مختلف تهران و کرج آماده ارائه خدمان مختلف به شما با ضمانت نامه و تعهد انجام کار صحیح می باشند. به منظور دریافت خدمات کار در ارتفاع در تهران و کار در ارتفاع در کرج همین امروز با ما تماس بگیرید.

کار بر روی طناب

تمامی افرادی که در دورو بر ما زندگی میکنند اکثر انها از ارتفاع میترسند و هرجا به بلندب برخورد میکنند از ان میترسند.

ما که خود در چنین رشته ای هستیم وقتی به بلندی میرسیم ترس تمام وجودمان را برمیدارد.

اما چرا ما این شغل حیجان انگیز را انتخاب کردیم؟

در عین حال که حیجان انگیز و در چشم خطناک به نظر میرسد ولی شما کاملا در اشتباه هستید چون این کار بسیار ایمن و پر درامد میباشد.

زمانی که ما خود را به طناب میبندیم دیگر نگران این نیستیم که یک وقت سقوط کنیم چون اگر در هر ارتفاعی سقوط انجام گیرد دیگر هیچ چیزی برای ادم باقی نمیماند ازینرو ما با تمام ایمنی اینکار که صدرصد نیز میباشد برای انجام خدمات شما می اییم.

از مجموعه کار هایی که در راپل کاری قابل انجام است شامل : آب بندی نما ساختمان با طناب ، اجرای نقاشی نمای بیرونی خانه و بستن درز و انقطاع و…. می باشد